Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Klachten & suggesties

Heb je een klacht en/of suggestie, of de Klantenservice nodig?

Heb je vragen over jouw bestelling of heb je wellicht technische ondersteuning nodig? De klantenservice van De Papegaaienwerkplaats helpt jou graag verder, hier kun je terecht met de onderstaande vragen:

Vragen over jouw zending

Mocht je ondanks de track&trace gegevens, toch nog vragen hebben over jouw zending dan kunnen de medewerkers van De Papegaaienwerkplaats jou verder helpen.

Zending beschadigd ontvangen

Stuur dan een e-mail naar klantenservice@papegaaienwerkplaats.nl (zie retourinstructie) de medewerkers van De Papegaaienwerkplaats zullen jou dan per mail verder helpen en zorgen dat alles correct wordt afgehandeld.

Zending retourneren

Zie retourinstructie op onze website.

Technische vragen

Mocht je ondanks de adviezen op de website nog vragen hebben over een product, bel dan gerust met de klantenservice. Daar zitten deskundige medewerkers voor jou klaar die je kunnen helpen met het vinden van het juiste product.

Algemene vragen en klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Toch vragen wij jou vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
 
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens:
 
De Papegaaienwerkplaats
Haaksbergerstraat 45, Diepenheim
0031-(0)85 876 875 7
klantenservice@papegaaienwerkplaats.nl

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
 
Mocht je hier geen prijs op stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar de Papegaaienwerkplaats bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).